poniedziałek, 9 marca 2015

Wyzwanie 5 dni do lepszego bloga - dzień 1 - moje plany na wiosnę

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu blogowym organizowanym przez Ulę. Dziś dzień pierwszy i plany na nadchodzącą wiosnę. Co planuję? Sami zobaczcie :) 


 W moich wiosennych planach jest bieganie i coraz więcej biegania. Robię to dopiero od miesiąca i planuję nadal kontynuować, a przecież wiosna sprzyja aktywności fizycznej.





Razem z bieganiem chciałabym kontynuować i szkolić technikę pływania.










 Wiosną planuję skończyć pisanie pracy magisterskiej i obronić się na ocenę 
bardzo dobrą.



 




 Medytacji chciałam spróbować już dawno, myślę, że takie oczyszczenie po zimie to idealny plan na wiosnę :)






A poza tym moim głównym zadaniem, które zaplanowałam sobie na wiosnę to DZIAŁAĆ!



Pozdrawiam, 
Olga

9 komentarzy:

  1. Powodzenia :) plany jak najbardziej do zrealizowania:) tez pociąga mnie medytacja, znalazłam po roku swóją mantrę i teraz to jest cały czas w mojej głowie. Pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak bardzo podobają mi się Twoje plany i w ogóle idea Twego bloga. Dopinguje gorąco! Pozdrawiam serdecznie, Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa. Tego mi trzeba ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. nie umiem pływać... chyba powinnam się nauczyć?! chyba to dopiszę do listy planów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie umiałam. Nauczyłam się na studiach, gdzie basen był obowiązkowy. Zaczynałam od grupy początkującej, a dziś pływam w zaawansowanej. Dla chcącego nic trudnego. Polecam pływanie każdemu!

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja studiowałam turystykę i rekreację, ale u mnie na uczelni wfu nie było.
      Może jak zacznę z córkami chodzić i je uczyć to i ja się nauczę. Mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  4. Ja to bym chciała w ogóle nauczyć się pływać :)

    OdpowiedzUsuń