wtorek, 10 marca 2015

5 dni do lepszego bloga - dzień 2 - domowej roboty (DIY)

Dziś drugi dzień wyzwania blogowego. Długo zastanawiałam się co mogę Wam pokazać i doszłam do wniosku, że najlepszą rzeczą będzie mój własny personalny organizer czasu. 

Oprócz tego miejsca prowadzę także bloga Pozytywny Punkt Widzenia, na którym publikuję wpisy o tematyce nieco innej związanej z podejściem do życia, rozwojem osobistym, a także wiele innych ciekawych rzeczy. Pozytywny Organizer Czasu jest tylko i wyłącznie mojego autorstwa, poniższe zdjęcia przedstawiają jego drugą już wersję na miesiące marzec-lipiec. Jeśli podoba Wam się pomysł i forma organizera zachęcam do pobrania. Każdy może całkowicie za darmo pobrać i wydrukować dla siebie mój organizer. Znajdziecie go TUTAJ. Oprócz plików do pobrania zamieściłam także instrukcję złożenia.





Oprócz Pozytywnego Organizera Czasu stworzyłam swój własny Planner Ślubny. W tym roku wychodzę za mąż i nie chciałabym utonąć w morzu przygotować i nerwów.





Projekty wykonałam samodzielnie, pojedyncze strony A5 w obu organizera drukowałam w domu. Pierwszą stronę zrobiłam z twardych stron tekturkowych, a na nie nałożyłam zwykłą kalkę techniczną dla ciekawego efektu. Zbindowałam je w punkcie ksero.


Jak Wam się podobają moje organizery?

Pozdrawiam,
Olga

21 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny :) organizer świetny :) wydrukuje oba, ślubny tez mam nadzieję mi się kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :) organizer świetny :) wydrukuje oba, ślubny tez mam nadzieję mi się kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło było Cię odwiedzić i na pewno będę wracać. Cieszę się, że organizery się podobają. W podanym linku nie udostępniam organizera ślubnego, ale jeśli odezwiesz się do mnie na maila to z chęcią wyślę także ślubny.

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo fajny organizer, sama korzystam z domowo montowanego- najlepsze, bo dostosowane do naszych potrzeb.
    drinkiwkokosie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealnie to ujęłaś - dostosowane do naszych potrzeb!

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Genialny pomysł! Jesteś boska! Jutro drukuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Zachęcam i życzę powodzenia w korzystaniu!

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Niesamowite to jest! Ja właśnie ciągle usiłuję dojść do tego, jak powinna wyglądać (a raczej co zawierać) strona planera na tydzień / miesiąc. Mam kilka aktywności, wiele projektów i kilka sfer życia (praca, dom, hobby, działka itd.) I chciałabym to wszystko w jednym miejscu. Zainspirowałaś mnie również do tego, aby wykonać takie planery dla przyjaciółek na gwiazdkę :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecna wersja mojego organizera to już druga część. W pierwszej nie miałam kart typu "plan tygodnia" i szczerze bardzo mi tego brakowało. Teraz mój planner jest idealny dla mnie i myślę, że tego potrzebowałam.

      Świetny pomysł na prezent dla bliskich, życzę powodzenia.

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne! I jakże przydatne! Bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak, bardzo przydatne. Przynajmniej mam wszystko w jednym miejscu, a w sumie w dwóch ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. rewelacyjne kalendarze!;) jestem ogromną fanką plannerów, a jeszcze jeśli to DIY to już w ogóle :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Starłam się jak mogłam ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo fajny ten organizer. Biorę go w całości - pozwoli mi uporządkować wszystkie sprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba i przede wszystkim, że się przyda :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  9. ja uwielbiam wszelkiego rodzaju organizery... sama również tworzę własne bo zawsze czegoś mi brakuje, ale Twoje są rewelacyjne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Także uwielbiam wszelkie zeszyty, notatniki i kalendarze ;) Im bardziej "inne" tym fajniejsze.

      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Organizery niesamowite, z taką bronią na pewno łatwiej zapanować nad codziennymi zadaniami i pomysłami. Sama korzystam z kalendarza, ale z przyjemnością uszczknę coś także z Twojego plannera :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń