czwartek, 12 marca 2015

5 dni do lepszego bloga - dzień 4 - moja nowa pasja

Dziś przedostatni dzień wyzwania 5 dni do lepszego bloga i czas na nową pasję/obsesję. 

Moją nową obsesją stało się od ponad miesiąca bieganie. Pomysł narodził się wraz z wyzwaniem Pani Swojego Czasu - Pani zmienia nawyki. 
Wtedy to postanowiłam, że bieganie będzie idealnym pomysłem. Zawsze chciałam regularnie biegać, a nigdy mi to nie wychodziło. Jeszcze tego samego dnia kupiłam odpowiedni strój, ponieważ kiedy wyzwanie się rozpoczęło za oknem była minusowa temperatura. Zaczęłam biegać gdy pogoda nie była idealna choć podobno zawsze jest idealna. Biegałam podczas mrozu i różnych opadów atmosferycznych. Szybko złapałam bakcyla. Wyzwanie się skończyło, a ja nadal kontynuuję moją przygodę z bieganiem. Wczoraj przebiegałam swoje pierwsze 10 kilometrów i jestem z siebie bardzo zadowolona. 



Żeby bieganie nie było monotonne zabieram ze sobą mojego adoptowanego psa (więcej na jego temat przeczytanie na moim drugim blogu). Miko jest z tego bardzo zadowolony, a ja usatysfakcjonowana, bo zapewniam mu odpowiednią ilość ruchu.



Na koniec krótki filmik z pierwszej 10!

 


Zachęcam do polubienia mojej strony na facebooku - znajdziecie ją TUTAJ.

Pozdrawiam,
Olga

6 komentarzy:

  1. SUPER! Gratuluję!! A piesio jaki dzielny! Zrobił podwójny dystans - w końcu ma 4 łapy hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo cielny, ale szybko się regeneruje :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dałam sobie spokój z bieganiem, więc tylko podziwiam;) biegam trochę z psiakiem, nie wiele bo wyłącznie w trakcie zabawy, ale frajdę mamy sporą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! I dystansu i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń